Programma 0 Bestuur en dienstverlening

Prestatie-indicatoren

Prestatie-indicatoren

0.1

Beter inspelen op de wens van de inwoners om snel, adequaat en klantvriendelijk geholpen te worden

Subindicator

R2021

B2022

R2022

Bron/Frequentie

Klanttevredenheid Publieksbalie

94%

96%

94%

Smileybox, dagelijks

Het aantal aangevraagde digitale producten

3.562

4.000

6.982

iBurgerzaken

Verhouding gestarte processen digitaal ten opzichte van fysieke aanvragen

49%

45%

48%

Website, zaaksysteem, iBurgerzaken

0.2

Het vertrouwen in de overheid versterken met een andere werkwijze en stijl van communiceren van de gehele organisatie: het college, ambtenaren en gemeenteraad

Subindicator

R2021

B2022

R2022

Bron/Frequentie

Aantal volgers op Twitter

3.840

3.790

3.875

Eigen statistiek, doorlopend

Aantal volgers op Facebook

1.709

1.700

2.035

Eigen statistiek

Deze pagina is gebouwd op 07/24/2023 13:51:09 met de export van 07/24/2023 13:40:36